chiliast دانلود دانلود فیلم انتخابات ریاست جمهوری

chiliast: دانلود دانلود فیلم انتخابات ریاست جمهوری مراسم قرعه کشی

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی کاهش حداکثر سرعت در آزادراه‌ها از ۱۲۰ به ۱۱۰ کیلومتر منتفی شد

در حالی که معاون سابق وزیر راه و شهرسازی به دنبال کم کردن حداکثر سرعت خودروها در آزادراه‌ها و بزرگراه های مهم و فرعی بود، با مخالفت یکی دیگر از معاونان آخوندی،

کاهش حداکثر سرعت در آزادراه‌ها از ۱۲۰ به ۱۱۰ کیلومتر منتفی شد

کاهش حداکثر سرعت در آزادراه ها از ۱۲۰ به ۱۱۰ کیلومتر منتفی شد

عبارات مهم : ایمنی

در حالی که معاون سابق وزیر راه و شهرسازی به دنبال کم کردن حداکثر سرعت خودروها در آزادراه ها و بزرگراه های مهم و فرعی بود، با مخالفت یکی دیگر از معاونان آخوندی، این طرح منتفی شد.

به گزارش مهر، داوود کشاورزیان، معاون سابق وزیر راه و شهرسازی و مدیر پیشین شرکت راهداری و حمل و نقل بزرگراه ای در همایشی در ابتدای آذرماه امسال اعلام کرد که این سازمان، به دنبال کم کردن حداکثر سرعت خودروهای سواری در آزادراهها، بزرگراهها، راه های مهم و راههای فرعی هر کدام به میزان ۱۰ کیلومتر بر ساعت است تا با اجرای این طرح، حداکثر سرعت در آزادراه ها از ۱۲۰ به ۱۱۰، در بزرگراه ها از ۱۱۰ به ۱۰۰، در راه های مهم از ۹۰ به ۸۰ و در راه های فرعی از ۸۰ به ۷۰ کیلومتر بر ساعت کم کردن یابد.

کاهش حداکثر سرعت در آزادراه‌ها از ۱۲۰ به ۱۱۰ کیلومتر منتفی شد

وی از ارسال این طرح به کمیسیون ایمنی راه ها جهت بررسی و تصویب احتمالی آن و اجرای طرح در نوروز ۹۷ خبر داده بود؛ این در حالی است که تاکنون پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، هیچ گونه واکنشی در برابر این طرح نشان نداده است.

معاون حمل و نقل وزیر راه: کم کردن سقف سرعت در بزرگراه ها توجیه ایمنی ندارد

این در حالی است که مهرداد تقی زاده، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی و دبیر کمیسیون ایمنی راه ها در حاشیه همایش توسعه حمل و نقل عمومی ریل پایه که در آخر آذرماه برگزار شد، به خبرنگار مهر گفته بود که این طرح (کاهش سقف سرعت) زمانی می تواند توجیه داشته باشد که ببینیم آیا بیشترین تلفات ما در فاصله سرعت ۱۱۰ تا ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت رخ می دهد یا خیر؟

در حالی که معاون سابق وزیر راه و شهرسازی به دنبال کم کردن حداکثر سرعت خودروها در آزادراه‌ها و بزرگراه های مهم و فرعی بود، با مخالفت یکی دیگر از معاونان آخوندی،

وی افزود: اگر بیشترین میزان تلفات ما در بزرگراه ها، بالای سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت باشد، کم کردن ۱۰ کیلومتری سقف سرعت دیگر فایده ای ندارد. از سوی دیگر نیز اگر بیشترین تعداد کشته های بزرگراه ای در کمتر از سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت باشد، دیگر کم کردن ۱۰ کیلومتری حداکثر سرعت بی معنا است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: من شخصا اجرای این طرح را دارای توجیه نمی دانم و فکر نمی کنم مسئله ما در بخش ایمنی راه ها و تعداد کشته های بزرگراه ای، سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت باشد. اگر این طرح در کمیسیون ایمنی راه ها رأی بیاورد، پلیس راهور ملزم به اجرای آن خواهد بود.

رئیس شرکت راهداری: مردم از کم کردن سقف سرعت استقبال نکردند

کاهش حداکثر سرعت در آزادراه‌ها از ۱۲۰ به ۱۱۰ کیلومتر منتفی شد

عبدالهاشم حسن نیا، مدیر تازه شرکت راهداری و حمل و نقل بزرگراه ای که اخیرا و بعد از برکناری کشاورزیان، به معاونت وزارت راه و شهرسازی منصوب شد نیز در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این طرح از نظر من به عنوان چالش پیش روی ایمنی راه ها و بزرگراه ها مطرح نیست، گفت: من در جریان نظرات پلیس راهور ناجا نسبت به کم کردن حداکثر سرعت خودروها در آزادراه ها، بزرگراه ها، راه های مهم و راه های فرعی نیستم.

وی با تأکید بر اینکه نباید به گونه ای تصمیم گیری کنیم که احساسی باشد، افزود: در مجموع مخاطبان ما و مردم نسبت به این طرح تصویر العمل منفی داشته اند.

در حالی که معاون سابق وزیر راه و شهرسازی به دنبال کم کردن حداکثر سرعت خودروها در آزادراه‌ها و بزرگراه های مهم و فرعی بود، با مخالفت یکی دیگر از معاونان آخوندی،

حسن نیا ادامه داد: این طرح اگر فاقد نگاه های کارشناسی باشد، بازخورد منطقی در جامعه نخواهد داشت. در نتیجه نمی توانیم به نشانه مهم مان که همان حفظ و ارتقای ایمنی در رانندگی است دست یابیم.

واژه های کلیدی: ایمنی | بزرگراه | شهرسازی | اجرای طرح | آزادراه ها | اخبار اقتصادی و بازرگانی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog