chiliast دانلود دانلود فیلم انتخابات ریاست جمهوری

chiliast: دانلود دانلود فیلم انتخابات ریاست جمهوری مراسم قرعه کشی

گت بلاگز وب‌گردی ۱۱ گام سالم بردارید تا جوانتر به نظر برسید!

با ایجاد تغییراتی در سبک زندگی و در پیش گرفتن عادت‌های سالم می ‌توانید با علائم پیری مقابله کنید و چند سال جوان تر و شاداب ‌تر بمانید.

۱۱ گام سالم بردارید تا جوانتر به نظر برسید!

به گزارش گروه وبگردی گروه تحریریه سایت جوان، می توانید ۱۱ راز جوان ماندن را در اینجا دنبال کنید:

عبارات مهم : آفتاب

پرهیز از خشک کردن موها با سشوار: کسانی که زیاد موهایشان را سشوار می کشند یا هنگامی که موها هنوز خیس است و قبل از خشک شدن این کار را انجام می دهند و همین طور آنهایی که از سشوارهای نیرومند و داغ استفاده می کنند، آسیب بیشتری به موهایشان وارد خواهند کرد. استفاده نادرست و بیش از حد از سشوار می تواند باعث ایجاد دانه هایی روی تنه مو، ناصافی، بی نظمی و شاخه شاخه شدن موها شود که تمام این موارد بر شادابی و قشنگی موها تاثیرگذار خواهد بود.

استفاده روزانه از کرم های ضد آفتاب: استفاده از کرم های ضد آفتاب به خاص جهت افرادی که پوست صورت خود را لیزر کرده اند و یا درمان های لایه برداری پوست انجام می دهند و یا دچار آفتاب سوختگی شده است اند بسیار مهم و مهم هست. بررسی ها نشان می دهد کرم های ضد آفتاب نقش موثری در کم کردن پیری زودرس پوست و همین طور مبتلا شدن به سرطان پوست در افراد دارند. پزشکان توصیه می کنند زنان به جای استفاده از مواد آرایشی جهت پوست تنها از ضد آفتاب استفاده کنند و بدانند که کرم های آرایشی پوست جای کرم ضد آفتاب را نمی گیرد و با بستن منافذ پوست باعث عدم خروج سموم و عرق از پوست و در نتیجه پیری زودرس در افراد می شود. عامل مهم چین و چروک پوست و ایجاد کک و مک بر روی آن نور آفتاب و به خاص اشعه ماوراء بنفش هست.

استفاده از لوسیون جهت دست: پوست پشت دست بسیار نازک و مستعد پیری و چروک شدن هست. این در حالی است که استفاده از لوسیون های مرطوب کننده پوست دست بخصوص در هوای خشک از بروز چروک های زودرس جلوگیری می کنند. بعضی کرم های ضد آفتاب دست نیز از ایجاد لکه های قهوه ای و چین و چروک روی پوست دست پیشگیری می کنند.

اجتناب از غذاهای تیره: داشتن دندان های سفید از نخستین نشانه های سلامتی و جوانی هست. از مصرف غذاهای داغ، تیره و چسبنده مانند سس باربیکیو، سس سویا، قهوه، کولا و … که از مجرمان مهم ایجاد لکه روی دندان ها هستند، اجتناب کنید.

ورزش منظم: ورزش باعث اصلاح جریان خون و حفظ سلامت پوست می شود. مطالعات دانشمندان دانشگاه مک مستر کانادا نشان داده که انجام ۳۰ دقیقه ورزش منظم در طول روز روند پیری پوست را معکوس می کند.

اجتناب از غذاهای شور: استفاده نکردن شما از نمک در پخت غذاها، شور نبودن آن را تضمین نمی کند. بسیاری از غذاهای کنسرو شده است با سدیم تهیه می شوند که می تواند موجب حفظ آب در بدن به مدت طولانی شود که درنتیجه آن پوست فرد بخصوص ناحیه دور چشم متورم به نظر می رسد.

پرهیز از استفاده طولانی از گوشی های هوشمند: با گذشت وقت پایین نگه داشتن سر و استفاده مداوم از گوشی می تواند به تدریج منجر به ایجاد چین و چروک در پوست گردن شود.

مصرف کافی پروتئین: برای داشتن موهای شاداب، باید به میزان کافی پروتئین مصرف کنید. اغلب زنان باید روزانه ۴۶ گرم پروتئین مصرف کنند. این میزان پروتئین بخصوص در زنان باردار و شیرده و ورزشکاران حرفه ای توصیه می شود.

مصرف کافی سبزیجات: سبزیجات عالی ترین مسواک جهت دندان ها هستند. سبزیجات غنی از فیبر مانند اسفناج، کاهو، کلم بروکلی، به داشتن دندان های سالم کمک می کند. ضمنا رژیم غذایی سرشار از سبزیجات، پوست صورت را نیز جوان تر می کند.

دوری از اضطراب: استرس منجر به بروز فرایندهای التهابی در پوست می شود که می تواند حتی منجر به پسوریازیس، آکنه و اگزمای شدید شود. تکنیک های تمدد اعصاب به کم کردن سطح استرس و جلوگیری از پیرشدن پوست کمک می کند. خواب و استراحت کافی نیز به داشتن پوست سالم کمک می کند. در طول خواب عمیق بدن مقادیر بیشتری از هورمون استروژن و پروژسترون ترشح می کند. این روند یک مکانیسم طبیعی ترمیم پوست است و از بروز آکنه نیز جلوگیری می کند.

خواب کافی: در طول خواب عمیق، بدن مقادیر بیشتری از هورمون های استروژن و پروژسترون تولید می کند. این روند منجر به زیاد کردن مکانیسم های تعمیر طبیعی پوست می شود. این هورمون ها همچنین از مبتلا شدن به آکنه جلوگیری می کنند.

منبع:آوای سلامت

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: آفتاب | دندان | استفاده | جلوگیری | سبزیجات | پروتئین | ضد آفتاب | استفاده | سبزیجات | ضد آفتاب

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog